نظام – روش جزیره سازنده آمریکا مذاکرات

نظام – روش: جزیره سازنده آمریکا مذاکرات آمریکایی کره شمالی پیونگ یانگ پیونگ یانگ

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد ، برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی‌خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد ، برانکو

برانکو: امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از برد ۲ بر یک برابر پیکان در نشست خبری گفت: مورد نیاز نیست بگویم چقدر راضی و خوشحالم بازیکنان تلاش کردند. خودتان می دانید بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد ، برانکو

با لیاقت بازی را بردیم

وی افزود: تصویر العمل بازیکنانم در نیمه دوم عالی بود و از صمیم قلب تبریک می گویم. آنها باشخصیت و انگیزه و قلب ارزش بازی کردند و همه از آنها تمجید می کنند. ما با لیاقت بازی را بردیم و با صلابت لیگ را ادامه خواهیم داد و قبلا هم گفتم انتظار دارم که بازیکنان بعد از فینال آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند و از هواداران هم تقدیر خاص دارم. دیدند که اوضاع مشکل داریم و عذاب می کشیم، در بازی عقب افتادیم ولی آنها بازهم حمایت و تشویق مان کردند.

زیباترین بخش داستان رضایتمندی هواداران است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی‌خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

وی افزود: از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می گویم، با انگیزه فراوان بازی کردیم، بازیکنانم باید زحماتی را که کشیده اند را ادامه بدهند. زیباترین بخش داستانمان این است که رضایتمندی و خوشحالی هواداران مان را فراهم کنیم. یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک خاص می گویم به خاطر تعصب ارزش و اراده و شوق ارزش به پیروزی. این هم یک علت و مدرکی دیگری که ما نیمکت بسیار نیرومند و گسترده ای داریم انتظار ما این است که در ادامه مسابقه های همچنان درصدر جدول قرار بگیریم.

باید نیرومند تر از این موارد باشیم

سرمربی پرسپولیس در تصویر العمل به خبرنگاری که گفت می دانیم که با مشکل هفده هجده بازیکن را جهت این بازی جمع کردیم و روز گذشته کمیته انضباطی رأی خود را در مورد بازی با سایپا را صادر کرد، آیا صدور این احکام در وقت مناسب صورت گرفت و به این هم کاری نداریم که احکام سنگین بود گفت: مایل نیستم در این موارد بحث کنم. دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم بعد از بیست روز این اوضاع ماست و در آستانه بازی هم باید این وقایع اتفاق بیفتد، ولی من گفتم باید نیرومند تر از این موارد باشیم و امروز هم نشان دادیم که نیرومند هستیم و توانستیم تیم خوب پیکان را شکست بدهیم.

5 روز تمرین نداشتیم

امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد ، برانکو

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم در شرایط سخت نتیجه بگیرد و در مورد حمله از یک نقطه به پیکان و پیروز شدن زیاد صحبت کنیم، اظهار داشت: به همین خاطر خوشحالم و از عملکرد بازیکنانم لذت بردم، آنها شخصیت ارزش را نشان دادند، به حریف فشار آوردیم با وجود اینکه پنج روز تمرین نداشتیم و وقت کافی جهت آماده شدن جهت این بازی نداشتیم. هم ما و هم منشا نخستین بار دیروز جهت تمرین آمدیم، طبیعی است با چنین وضعیتی در نیمه اول کمی عدم اعتماد به نفس حاکم بود، به خاطر همین تمام افتخارات و تبریکات را نسبت به بازیکنانم می کنم.

امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم

برانکو در مورد اینکه شایعه شده است در نیم فصل به خاطر عدم پرداخت مطالباتشان پرسپولیس را ترک می کند، گفت: الان وقت این سؤالات نیست، من هر لحظه در این چهار سال گفته ام طوری در اینجا کار می کنم که انگار صد سال می خواهم کار کنم، هم من و هم همکارانم، حالا فردا چه اتفاقی خواهد افتاد را هیچ کس نمی داند. البته الان بعداز برد همه چیز خوب و قشنگ و مرتب هست، من اصلا نمی دانم عنوان چه است که باید آن را جواب بدهم؟ من امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی‌خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

رسیدن به فینال لیگ قهرمانان سخت تر از جام ملتهاست

وی در مورد اینکه گفته بودید رسیدن به فینال لیگ قهرمانان سخت تر از رسیدن به فینال جام ملت هاست و در این باره توضیح بدهید، اظهار داشت: بله می توانم خیلی راحت این را توضیح بدهم، کلوب هایی که در لیگ قهرمانان بازی می کنند دارای بازیکنان تاپ هستند، مثل الدحیل با ادمیلسون و العربی و بازیکن کره ای و السد مثل ژاوی، گابی، بونژا و بقیه اینها همه ملی پوش هستند یا تیم کاشیما با بازیکنان برزیلی اش آمد ولی تیم های ملی چنین بازیکنانی ندارند، به خاطر همین خیلی سخت تر هست، ما آن پتانسیل مالی را نداریم که مثل آنها بازیکن بگیریم، بلکه باید خودمان را بگردیم و ارزشیابی کنیم، خود گابی ۱۲ میلیون دلار قرارداد سالیانه دارد، ولی در تیم ملی قطر نه العربی خواهد بود نه ادمیلسون نه بازیکن کره ای، همچنین ژاوی و گابی هم نخواهند بود و همچنین ملی پوش کره.در تیم ملی ژاپن هم بازیکنان خارجی نخواهند بود مثل سرجینیهو و دفاع وسط شان.به خاطر همین می گویم در بازی های باشگاهی سخت تر است به نتیجه رسیدن تا مسابقه های تیم ملی.

امسال و سال دیگر هم قرارداد دارم/ هر تیم خوبی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد ، برانکو

هر تیم درست و درمانی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد

برانکو در مورد جدایی چند بازیکن از این تیم و همچنین بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و نتیجه های خوبی که این تیم گرفت، آیا تدابیری هم جهت روزهای سخت پرسپولیس اندیشیده اید، گفت: من در ابتدا گفتم که به این بازیکنانم اعتماد دارم و در ابتدای فصل هم گفتم که امسال نیرومند تر از سال گذشته خواهیم بود و این را هم به اثبات رساندیم، البته بازیکنان دیگری هم خواهیم گرفت، هر تیم درست و درمانی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد، روزهای آینده قرعه کشی فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود، لیگ برتر و جام حذفی هم در انتظارمان هست، ما هدفمان را اعلام کردیم و بلندپروازی هایمان را اصلا پنهان نکردیم. هدفمان کسب بیشترین قهرمانی هاست، سوپرجام را گرفتیم، چیزی نمانده بود که قهرمان آسیا شویم، حالا جام حذفی و لیگ را هم در پیش داریم. گفتم در هر چهار جام به دنبال حداکثرها هستیم.

از ابتدا هم اهداف بلندپروازنه خود را اعلام کردیم

وی در مورد اینکه روز گذشته جهت نخستین بار گفتید با وجود شرایطی که داریم برابر پیکان به میدان می رویم و قطعا برنده خواهیم شد، آیا این به خاطر این است که عزم تیم جزم شده است تا تودهانی به کسانی باشد که نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد، اظهار داشت: هر کسی تفکرات خودش را دارد و می تواند داشته باشد، این قاطعیت خودجوش به وجود می آید، با آن حرف می خواستیم نشان بدهیم که فینال لیگ قهرمانان نتوانست ما را به زانو دربیاورد، گفتم خواهیم برد، به بازیکنانم و تیمم اعتماد و اعتقاد دارم، تکرار می کنم از ابتدا هم اهداف بلندپروازنه خود را اعلام کردیم و از هیچ کس آن را پنهان نکردیم، حتی فینال لیگ قهرمانان را با میل و شوق و تلاش جهت بردن به میدان رفتیم.

باشگاه باید در جریان پیشنهاد بازیکنان باشد

برانکو در مورد اینکه گفته می شود بازیکنانی مثل بیرانوند قرار است از تیم جدا شوند و آیا با این مسئله موافقت می کنید، گفت: ما فینال لیگ قهرمانان را بازی کردیم، کل آسیا و حتی به جرأت می توانم بگویم تمام دنیا این بازی را دیدند، فینالیست بودن یک موفقیت بزرگ است و یک گارانتی در کیفیت یک فینالیست است و بیرانوند ظاهرا جهت گزینش عالی ترین دروازه بان آسیا کاندیدا شده است بود، اگر عملکرد او را در لیگ و جام جهانی نگاه کنیم، طبیعی است که او بازیکنی جالب توجه جهت همه تیم های دنیا خواهد بود. هم ایشان و هم ما پیشنهاداتی دریافت می کنیم و جهت همکاری پیشنهاداتی می شود. ولی اینکه تا دو ماه دیگر چه اتفاقاتی می افتد آینده نگری اش الان سخت هست، ولی اینکه به عنوان نمونه بیرانوند از انگلیس پیشنهاد داشته باشد و اگر پیشنهاد مالی خوبی بشود و پنج برابر پرسپولیس بخواهد درآمد داشته باشد، شما باشید چه برخوردی می کنید؟ این بستگی به توافق دو کلوب دارد، البته اگر به آنجا برسد، منافع طرفین باید مشخص باشد، این در واقع حرفه ای گری است.بازیکنان و همه ما که در فوتبال هستیم جهت پول کار می کنیم، حالا عمر ورزشی بازیکنان سی سال که نیست حدود ده سال هست، در این ده سال باید درآمدی داشته باشند که زندگی خودشان و خانواده ارزش را تأمین کنند و اگر چنین پیشنهادی به آنها برسد که کلوب بازیکن را راضی کند، قطعا کلوب وارد مذاکره می شود. به هر حال، بازیکن ناراضی هم وجود دارد ولی کلوب باید در جریان پیشنهاد باشد.

واژه های کلیدی: برانکو | بازیکن | بازیکنان | قهرمانان | پرسپولیس | لیگ قهرمانان آسیا | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه